יום חמישי, 12 במאי 2011

צימר יוקרתי


צימר יוקרתי , הידור שבהידור
היום מספרם של צימרים יוקרתיים הולך וגדל , בעלי צימרים רבים הבינו את הפוטנציאל הגלום בשוק התיירות הפנים ארצית והחלו לשדרג את הצימרים שברשותם אל עבר היעד הנכסף שהוא צימר יוקרתי משובח . השדרוג כולל פעמים רבות הוספת בריכה , הגדלת מתחם צימר יוקרתי , הוספת אבזור מפנק ועוד שלל הוספות על מנת להרים את רמת צימר יוקרתי לרמה המקובלת בשוק .
ללא מילים , צימר יוקרתי
כחלק מהשבחת צימר יוקרתי בעל הצימר מעניק למתחם צימר יוקרתי שברשותו מראה מפואר וחדיש על מנת לתפוס את עין הנופשים מן הרגע הראשון , פעמים רבות תוכלו לראות צימר יוקרתי עם גינת פאר סביבו , לעיתים תהיה זו בריכת נוי קסומה שתקבל את פניכם ולעיתים צימר יוקרתי ימוקם במיקום מטריף חושים אל מול נוף מדהים וכל זאת על מנת להעניק לבאי המתחם חוויה מטלטלת שלא תשאיר אותם אדישים מביקורם במקום .
צימר אי ירוק
אהבה ממבט ראשון , צימר יוקרתי
זה אינו מקרה , בעל צימר יוקרתי משקיע רבות ברושם הראשוני אותו יקבל הנופש עם כניסתו למתחם צימר יוקרתי ,אותו בעל צימר יוקרתי ישתדל שגם כל גילוי של חלק נוסף ממתחם צימר יוקרתי בו תשהו יהווה עבורכם גילוי מרנין שיסעיר את חושיכם ולא ישאיר אתכם אדישים כלפי החידושים שיהיו בכל צימר וצימר . בכל צימר יוקרתי תמצאו הפתעות מסוגים שונים שאמורות לעשות לכם את זה : חלוקי רחצה עם שמכם הפרטי רשום ברקמה עדינה עליהם , שוקולדים מפנקים משלל מקומות בעולם שינעימו את שהייתכם במקום , שייק פירות מרענן באמצעו של יום קיץ מהביל ועוד שלל פינוקים והמצאות שיעניקו ערך מוסף לחופשתכם על פני שהייתכם במקום אחר .
הכול או כלום , צימר יוקרתי
בעלי צימר יוקרתי יעבירו לכם תחושה מפנקת שתבהיר לכם שכל מקום אחר בו תשהו למעט צימר יוקרתי יהיה בזבוז של משאבים ואנרגיה ולא יאפשר לכם למצות את חופשתכם עד תום . תחושה זו של מיצוי החופשה תעבור אליכם בכל שלב בשהייתכם במתחם צימר יוקרתי : מארוחת בוקר מפנקת וטרייה דרך בריכה צוננת וצלולה ועד אורות רכים ורומנטיים אל מול נוף קסום . כל אלו ועוד יחדדו את ההבדל בין צימר יוקרתי לכל מקום אחר . בואו ותיהנו .
צימר יוקרתי , שלוות עולמים וקסם מפעים .

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה