יום ראשון, 24 ביוני 2012

מלונות בוטיק בגליל למה כדאי


למה כדאי בכלל מלון בוטיק
המקום
המקום

מלון בוטיק מאז שהוקם תמיד מעוניין לעמוד בסטנדרטים גבוהים. בהחלט ניתן לציין שזה נעשה בהצלחה רבה. תמיד הלקוח במלון עומד במקום הראשון ויהי מה. מלונות בוטיק בגליל למה כדאי? בגלל היחס האישי והחם מזמן כבר לא ביטוי אלא מתבצע בפועל, לא יאומן כמה שזה מדויק. הכל במלון יהיה יוקרתי גם מבלי שביקשתם, לדוגמא: מיטה ענקית ונוחה, מיזוג אוויר,  סלון מלא חן והוד ובעיקר מפנק מפני שהוכרסאות הם לא רק לנוי אלא גם מעסות. חיבור לאינטרנט על חוטי, מסך פלאזמה שמחובר ללווין או לכבלים, מערכת קולנוע ביתית משוכללת, מכשיר DVD, קמין לחורף (כן, שמעתם נכון, לא רק בצימרים).

הייתם אומרים אחרי ששמעתם מה כולל המלון בוטיק, די מספיק ניתן להסתדר. לא ולא, מחכה לכם במלון בנוסף לכך, חדר רחצה מהפנט שמצויד בכל התמרוקים הדרושים לנו כדי להנות ממקלחת טובה, פינת אוכל מאובזרת היטב, תמי ארבע, מכונת קפה, מקרר ובתוכו חלב, משקאות כלים, חטיפים ועוד. מלון בוטיק מורכב ממלון וצימר יחד. גם אם לא תחשבו על עוד פריטים הם בטוח יהיו שם, תנו למלון להפתיע אתכם מההתחלה ועד הסוף.

למה כדאי דווקא בגליל

הגליל עצמו מתחיל מעמק יזרעאל ועמק בית שאן עובר דרך בקעת הירדן, עמק החולה והכינרת. הגליל עשוי כולו מנוף הררי הנחצה על ידי עמקים ענקיים.

בכל עונות השנה יש מבקרים בגליל וזה לא דבר מקרי. רוב האוכלוסיה בארץ מעדיפה את איזור הגליל. זה לא פלא, בגליל שיש אוויר נקי וצלול שכיף לנשום הוא זה שמעניק לנו את המצבורים הנחוצים אחרי שאנו עוזבים את המלון. מלונות בוטיק בגליל למה כדאי, מפני שהנוף ברובו ירוק אשר תורם לתחושת ההירגעות הכללית. 

הירוק מסמל הרמוניה והוא נחשב לצבע של צ'אקרת הלב הפנימי ומרגיע כאבים. ישנם הרבה נחלים וזה טוב מפי שהמים מסמלים התחדשות, טוהר וניקיון. אחר כך אל תתפלאו שתחזרו הבייתה כמו חדשים ויהיה לכם הרבה אנרגיות לשוב לשיגרה.

מלונות בוטיק בגליל למה כדאי מפני שהמלון בוטיק מפנק הטבע בחוץ מהמם ושניהם מחכים לנו. ניפגש...